Koszyk

Dodano produkt do koszyka

BESTSELLER

Gwarancja Easy Protect

• EasyProtect® to nie ubezpieczenie, a ochrona serwisowa sprzętu na wypadek jego awarii.
• Możliwość nabycia EasyProtect® nawet do 90 dni od daty zakupu sprzętu.
• Realizacja napraw w trybie door to door, bezpłatna wysyłka kurierem lub naprawa u klienta.
• Brak udziału własnego w kosztach napraw.
• Zgłoszenie awarii za pośrednictwem intuicyjnego formularza oraz infolinii.
• Kwota nabycia ochrony serwisowej EasyProtect® wyrażona w wartości brutto i zawiera 23% podatek VAT

Opinie: Wystaw opinię
Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Zamówienie telefoniczne: +48 690 344 866
Oblicz raty Kalkulator rat Santander
Koszty dostawy:
  • Dostawa kurierska 0.00 zł brutto
  • Paczkomaty InPost 8.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty 0.00 zł brutto
  • Dostawa firmowym transportem - MAŁOPOLSKA 0.00 zł brutto
Zapytaj o produkt

Wszystkie pola są wymagane

Opis produktu

Baner - Gwarancja EasyProtect

 

 

Najważniejsze zapisy Ogólnych Warunków Ochrony Serwisowej EasyProtect®

 

  • EasyProtect® zapewnia ochronę sprzętu w wypadku jego awarii w okresie objętym dodatkową ochroną, trwającą aż do 36 miesięcy od daty ustania gwarancji producenta.

  • Możliwośd nabycia ochrony EasyProtect® w ciągu 90 dni od daty zakupu sprzętu.

  • Przedłużona ochrona serwisowa jest realizowana na warunkach tożsamych z gwarancją jakości producenta sprzętu – obejmuje wszelkiego rodzaju awarie, które nie powstały z winy użytkownika sprzętu tj. rozbicia, zalania, uszkodzenia mechaniczne.

  • Przedłużoną ochroną serwisową może zostad objęty sprzęt zakupiony zarówno przez osoby prywatne, firmy, jak i instytucje.

  • Przedłużona ochrona serwisowa ma charakter zbywalny – jest przypisana na stałe do sprzętu.

  • Suma gwarancyjna jest równa kwocie brutto zakupionego sprzętu.

  • Brak udziału własnego Klienta w kosztach napraw.

  • Minimum formalności ze strony Klienta przy zakupie przedłużonej ochrony serwisowej oraz zgłoszeniu awarii.

  • Jednorazowa opłata Klienta za cały okres ochrony sprzętu – zawiera 23% podatku VAT.

  • W przypadku braku możliwości naprawy bądź jej nieopłacalności następuje wymiana sprzętu.

  • Przedłużona ochrona serwisowa dotyczy sprzętu IT/Electro, który posiada nie mniej niż 12 i nie więcej niż 60 miesięcy gwarancji producenta, importera lub sprzedającego.

  • Realizacja napraw w trybie door-to-door – wysyłka kurierem lub onsite- u Klienta

 

 

Baner - zgłoszenie awarii EasyProtect

 

PLIKI DO POBRANIA:

Ogólne Warunki Ochrony Serwisowej -> EasyProtect - Ogólne Warunki Ochrony Serwisowej w PDF

Katalog dla Klienta -> EasyProtect - Katalog dla Klienta w PDF